Cena zamysleni, stridavy motor v rc modelu rizeni

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Pátek Srpen 20 18:48:58 CEST 2004

Ja jim cenu neberu, a v podstate s ni souhlasim, ono kdyby jste vedel
kolikrat Vam i profi vyrobek za tezky prachy vysadi, a stejne
si na nikom nic nevemete za rozbity model letadla.
A ja vubec nechtel prodavat vyrobek za cenu soucastek, je mi jasne,
ze je to spousta cas a vyvoje byt profi na 100%, to znam snad se
elektronikou zivym, byt profi na 90% umi kazdy, ale tech 10% boli.
Na druhou stranu zkuste si prodavat treba pc s 200% ziskem, asi
by jste neuspel.Ty regulatory mi obcas prijdu premrsteny.
(1xATtiny, nejakyten HEXFET kus plosnacku draty a samozrejme
software abych nezapomnel a zkuste to koupit za 1500 Kc,
par jich uz doma mam a neoodsuzuji to)
Ale proste me zajimalo jak se to ridi, a proc si neco neubastlit, lec to
nebude 100% profi lehke, ale ta radost, az model spadne kvuli
memu regulatoru. Proc myslite, ze modelari previji motory c CDROM
mechanik, lec to neni profi on kupujte pokazde do modelu profi motor
za 2000Kc, to je jen do modelu ktery za to stoji.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nicmene kdyz tu mluvite o tech vydelcich co me strasne vytaci, jsou
konstrukce v ruznych elektro casopisech a na netu. Vetsinou je tam
procesor a na konci clanku je ze naprogramovany procesor, je mozno
objednat za velmi zajimavou cenu 3x az Xx prevysujici cenu procesoru
a pri tom nevetsi prinos vsech techto konstrukci ma byt v tom, ze se
ostatni neco nauci a odkoukaji od teto konstrukce, coz v pripade, ze
neni k dispozici zdrojak je skoro k nicemu. Zase opet to nikomu neberu,
ale prinos takove to konstrukce je maximalne ciste komercni pro autora.

A treba se mi strasne libi konstrukce velkeho "MK" ;-), ktery nema
problem uverenit zdrojak, a to je ten prinos. Konec koncu bych se
asi taky mohl pochlapit s nejakou konstrukci na www.mcu.cz abych
tady jen tak nepindal.

Nechci vyvolavat flame, ale minimalne MK se mnou urcite v tom prinosu
konstrukci bude souhlasit.

S pozdravem
          Zdenek Aster

BTW: Toho Komunistu povazuju za urazku ;-)))