SSR a PWM

Snail Instruments snail@iol.cz
Pátek Srpen 20 15:23:25 CEST 2004

>AVR. Kdyz vim, co to ma delat, neni pro me velky problem to rozchodit.
>Jeste mi prozradte, cim je realizovan vstup? ;)

To je spise otazka na JB, ale mozna zase 'pracuje'. Ja bych si tipnul, ze
je tam pres odpor (nebo dva) privedeno sitove napeti primo na vstup PICu,
ale radeji si to overte na www.siliconbrain.biz, abych nekazal bludy.
Paranoici jeste pripojuji zenerku.

>Na druhou stranu tajne doufam, ze kdyz zvolim frekvenci PWM o rad vyssi
>nez je spinanych 50 Hz, tak by to ve vysledku na zarovce nemuselo byt okem
>videt.

Okem to sice videt nebude, ale nebudete moct vyuzit celkem vyhodne
vlastnosti tyristoru/triaku, ze se samy vypnou, cili bude to muset byt
nejaky VN tranzistor (bipolar, FET, IGBT), ktery bude spinat usmernene
sitove napeti. O ruseni jsem se uz zminoval. Proste tato cesta je typicke
vyfukovani tabakoveho dymu do vody... :-)

J. Hanzal