Nahrada LM339 SMD s vetsim Io

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Srpen 20 14:40:03 CEST 2004

Pavel wrote:

> Ano, to je samozrejme reseni ale jak jsem psal "povazuji za nectnost nez
> abych zeslozitoval zapojeni tranzistory apod." a krome toho jde trochu o
> misto (ty tranzistory by musely byt 3, 4. vystup se zpracovava jinak, proto
> ten pozadavek OC) proto taky chci SMD, i zapojeni vstupu bych musel
> prohodit. Spise hledam jestli neni dostupna nahrada ktera bude mit vetsi
> proud. Ale tentokrat nepozaduji stejne zapojeni pouzdra, DPS stejne
> predelavam.

...tak jsem si vzpomel...

Kdysi davno, v drevnich dobach meho mladi, jsem normalne napral 2 OZ
741CN na sebe abych ziskal 50mA na vystupu :-D

Vim ze je to strasne, ale jelikoz jsou ty tanzistory v saturaci, tak by
jim to mohlo, kdyz uz ne pulku tak aspon neco, ulehcit.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemu*že obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!

Daląí informace o konferenci Hw-list