SSR a PWM

Petr Stetina petr@lab.cz
Pátek Srpen 20 13:36:35 CEST 2004

Jirka wrote:

> [...]

PIC ne! ;)

> Pokud skutecne nechce vymyslet, co je hotove, necht se podiva na
> http://www.sweb.cz/homel/el.irstmivac.htm

Me nevyhovuje ovladani jednim tlacitkem DO. Navic jsem chtel pouzit
libovolny ovladac ktery mam doma. Budu moci vzit kterykoliv lezici na
stole (TV, HiFi, VCR) a tlacitky pro regulaci hlasitosti ovladat jas
svetla. V jedne mistnosti (je dost velka) mam celkem 8 svetel a z toho 3
chci samostatne ovladat pomoci jedineho IR prijimace. Aby to nebylo tak
jednoduche, chci jeste IR prijimac zkombinovat s dotykovymi spinaci,
kterymi bych chtel regulovat jas podobne. Zatim mam ovsem hotovy pouze
IR prijimac, ale spinace budou doufam nasledovat vzapeti. Kdyz uz jsme u
toho, poradite mi, kde sehnat vhodne kapacitni? spinace?

BTW: samotny IR dekoder s AVR jsem vyrabel uz cca pred 2 roky, takze
zmodifikovat ho pro pouziti s vice ovladaci zaroven byla otazka nekolika
desitek minut.

Petr