stridavy motor v rc modelu rizeni

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pátek Srpen 20 13:12:59 CEST 2004

ja jsem zrovna minuly nakoupil komplet - regler 1800Kc, motor 1300Kc, 2cl
Lipol 900Kc. Je to opravdu darda a opravdu me nejvic zerou ty prachy za
regler nicmene jak jsem hledal na netu tak jsou amaterske konstrukce, ale
vychazi asi tak 4x vetsi a ani zdaleka neumi co ty profi - uz jen treba
hlidani vybijeciho nabeti pro konkretni clanky.

Proste nakonec si uvedomite, ze nezbyde nez zatnout zuby a koupit.

Jinak co vim tak se pripina plne napeti a snima se na volne fazi pruchod
nulou - podle toho se "komutuje" - neni to ale rozhodne zadna legrace - co
asi leze z toho motoru po odpojeni faze si asi umite predstavit.

RadekCX