graficka karta PCI

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Srpen 20 12:49:26 CEST 2004

Zkuzte ji v jinem PCI slotu  - pokud jsou plne , prehazejte karty...jo a
mrknete do BIOS na nejake nastaveni PCI (IRQ) a zkuzte s tim zahybat...
----- Original Message -----
From: Petr Stetina <petr@lab.cz>
To: [HWnews] <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Friday, August 20, 2004 9:29 AM
Subject: Re: graficka karta PCI

som graficku kartu Hercules Prophet 9000 PCI. Doska nema AGP, preto PCI. Ked
som po namontovani zapol pocitac, tak iba trikrat zapipal a nic dalej. Podla
prirucky ku doske to znamena, ze sa nenasla videokarta/video-bios. Na tej
novej karte nie je ziadna viditelna EPROMka. Starsie VGA karty mali na sebe
vzdy nejaku.

PC a tam to funguje.