graficka karta PCI

Kaliciak, Richard Richard.Kaliciak@ibykus.de
Pátek Srpen 20 09:21:06 CEST 2004

Dobry den,

po dlhom case som si chcel vylepsit pocitac (Gigabyte GA-586HX) a kupil som graficku kartu Hercules Prophet 9000 PCI. Doska nema AGP, preto PCI. Ked som po namontovani zapol pocitac, tak iba trikrat zapipal a nic dalej. Podla prirucky ku doske to znamena, ze sa nenasla videokarta/video-bios. Na tej novej karte nie je ziadna viditelna EPROMka. Starsie VGA karty mali na sebe vzdy nejaku.

Je mozne, ze na novych VGA kartach nieje BIOS?
Nepozna niekto nejaky trik, ako by sa to dalo spojazdnit?

Mimochodom, karta je v poriadku. Testoval som ju v robote na skusobnom PC a tam to funguje.

Richard Kaliciak