Job pro Svedy :-)

Ondřej Kozumplik kozond-konf@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 19 12:49:23 CEST 2004

no fuj. ta anglictina je fakt hrozna !!! :'( Uz hned v prvni vete napsat
"my name are ... " - to je dost velka kanka na povesti. Kdyz jen si
vzpomenu na ten dril .... hello my name is Pixie-dixie and who are you ?
hello my name is Jane and this is Blackie the dog and that is Pussy the
cat. :-)

S pozdravem

O. Kozumplik
http://hysteria.webpark.cz