miniARM

Ondřej Kozumplik kozond-konf@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 19 11:16:15 CEST 2004

FLASHka to opravdu zpomaluje. Ovsem pro rychlejsi aplikace se vice nez
nabizi prave external memory interface. Na to pripojit nejake fakt
rychle SRAMky (napr. IS61LV10248 - 1Mx8, 8÷10ns) a do nich pak pri
startu naladovat program z FLASHky, aby bezel ze SRAM. Kdyz k tomu jeste
vyuzijete chipselecty ktere jsou 4 ks uz k dispozici, je to pohodicka.

S pozdravem

O. Kozumplik
http://hysteria.webpark.cz