miniARM

Milan milger@pobox.sk
Čtvrtek Srpen 19 10:38:34 CEST 2004

Zatial si vystacim s x51. Napr. Cygnal robi 100MIPS narvany periferiami +
128kB FLASH + 8kB RAM..../C8051F12x/.
V kombinacii s KEIL "C" + RTX OS je to silny zaklad pre cokolvek.
Pokial by to nestacilo, dalsi krok je uz radsej jednodoskovy pocitac s
Pentiom 1.5GHz.
16bit procesory nepotrebujem, dokonca ani vykonne DSP /na to mam zas XILINX/

Samozrejme kazde riesenie ma svoju cenu....

Milan

----- Original Message -----
From: <jiri@bezstarosti.cz>
To: "'[HWnews]'" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Thursday, August 19, 2004 10:22 AM
Subject: RE: miniARM

A taky mivaji cekaci cykly, protoze FLASH to tak rychle nestiha. U tech
malickych co ted o ne jde jsem koukal (doufam ze spravne) a nad 20MHz uz je
nutne do FLASH s temi cekacimi cykly. Takze tam se ten vykon "priskripne" i
kdyz ani tak to neni jiste spatne :).

A ARM7TDMI je kompatibilni s ARM7TDMI :), coz bohate staci, uvazime-li, co
vsechno dnes ty ARMy ridi - najdou se cim dal casteji skoro vsude :). Umi
dve instrukcni sady a to ARM a THUMB, kde ta druha je 16bit a tak setri
misto v pameti. Takze pri provadeni se prevede ta 16bit instrukce na 32bit
(bez toho, aby to stalo nejaky cas) a pak se teprve provede. Uspora pameti
je pak opravdu slusna a snizeni vykonu neni nijak hrozne. Nakonec ruzna
porovnani na webu najdete take. Co je u ARM prima, moc vykonu za malo
energie.

--
Jiri Bezstarosti