Pouzdro na tuzkove aku

Martin Zaruba swz@volny.cz
Čtvrtek Srpen 19 09:31:09 CEST 2004

Jeste existuje jedna moznost: To napajeni vzit z pruchoziho konektoru pro klavesnici. Mel jsem stejny problem a takto to funguje.

Martin Zaruba
  ----- Original Message -----
  From: Michal G.
  To: HW-News
  Sent: Thursday, August 19, 2004 9:11 AM
  Subject: Pouzdro na tuzkove aku

  Mam tady HDD 2,5" v boxu na USB. Napajení 5V/0,5A Ne vždy to USB utahne.
  Uz mne nebavi tahat nabijec. Je to v krabicce 130x80mm.
  1) Potrebuji drzak na 5-6 nabijecich tuzkovek, v GMu neco maji, ale to mi nevyhovuje. Chci neco v uzavrene krabicce.
  2) Dam tam nizkoubytkovy stabilizator, mozna by to chtelo indikator vybiti.
  3) Uvazuji o pridani menice 5V/8V ten bude dobijet z USB. V tomto pripade by jsem pouzil Li-On akupack. Mohu dobijet Li-On clanky konstantnim proudem z omezenim koncoveho napeti? Baterie budou potom slouzit jenom jako vyrovnavaci zdroj.

  Michal G.