Kontrola pravopisu

Petr Žák petrzakcse@kralovopolska.cz
Středa Srpen 18 05:50:58 CEST 2004

Nechci vzbudit diskuzi ale, delal jsem jakousi
praci melo to dvestedvacepet stran textu, no a
protoze nejsem cestinar poprosil jsem manzelku
meho dobreho kamarada cestinarku ktera ma cestinu
tez jako hoby at mi to zkontroluje. Nasla tam
dvacet chyb ktere jsem opravil. Ten tedy ta ktera
to ode me na skole prevzala to tez opravila a
nasla tez dvacet chyb z toho deset tech co
opravila moje opravarka. Donesl jsem ji to a ona
rekla to zalezi na tom kdo to jak chce nebot
cestina je prilis mnohoznacna a pravidla jsou dost
nejasna. To je moje zkusenost ze jeden co to
zkontroluje je mozna malo.
Petr Zak