web se schematy

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Srpen 18 21:23:58 CEST 2004

Pjotr wrote:
> Zdravim, muzete mi prosim poradit dobry web s el schematy ? Teda hlavne me
> jde o jednoduche konstrukce s tranzistory (zpozdovace, schmitt. klop obvody,
> ...) - jsem zacatecnik a nechce se mi vymyslet vymyslene.
> Predem dekuji

dobra je nejaka kniha :o)

JInak www.epanorama.net by vas snad mohla uspokojit.

No a pak se porozhlednout po "dobre knize" po p2p (pokud mate mandrake
linux, nainstalujete to prikazem jako root urpmi mldonke (to je useknute
schvalne at si muzete dat vse co najde), kdyz si date vyhledat
"circuit*" nebo "electronic*" ci "microelectronic*" tak toho na vas
vychrli az hanba :o)

No a pokud nevladnete anglictinoum, tak antikvariaty, ale ty poslednim
rokem silene podrazily a knizku co jsem kupoval nedavno za 10,- chteji
dnes 40-80,-

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!