Teplomer na 50 metru + prumysl

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Srpen 18 19:14:22 CEST 2004

Petr S. napsal(a):

> to by bylo super, presne tohle potrebuji, nevzpomenete kde to bylo ?
>  nebo neslo by poslat odkaz?? Diky moc. Petr

Lidi nezlobte se, ale obcas si tu pripadam jak u blbejch... Uz hodne
davno jsem sem daval odkaz na
http://www.cmail.cz/doveda/konstrukce/term84/index.htm (coz je ono) a
naivne jsem si predstavoval, ze "zalozky", "oblibene" a jak se to ruzne
v prohlizecich nazyva jsou od toho, aby si podobne veci clovek ukladal,
i kdyz je prave nepotrebuje (alespon ja to tak delam)... Take jsem mj.
myslim psal, ze tu vec vlastnim a ze chodi velmi hezky.

Jeste doplnim, ze ten prubeh ze SMT160 a jeho dalsi zpracovani je udajne
citlive na delku kabelu (zrejme menici se strmost hran zpusobena jeho
kapacitou) - nedavno to tu kdosi psal. Myslim si ale, ze pri symetricke
impedanci vzhledem k H i L by to melo byt jedno (obe hrany se posunou
shodne), pripadne lze na vystup SMT160 dat neco jako 4049 ci 4050
paralelne a tim pres maly seriovy odpor budit kabel....

--
Jirka