RE: momentový klíè

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Středa Srpen 18 18:57:49 CEST 2004

Coz zdvihat bremeno lanem, navijenym na kladku? Volbou hmotnosti bremene a
prumeru kladky si muzete nastavit moment podle libosti.

A nebo nejjednoduseji: spojit dobry a spatny sroubovak (treba sestihrannou
tyckou) a na tom spatnem nastavovat moment tak dlouho, az je shodny s tim
dobrym. Samozrejme to nebude prilis presne ...
--
Rt

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.