miniARM

MK info@mcu.cz
Středa Srpen 18 15:12:45 CEST 2004

> Ja si rejpnu,
> jestli chcete procesor doslova nacpanej periferiema podivejte se na Rabbit.
> Je to pro mne sice horka novinka a jeste se tak uplne v nem neorientuju, ale
> nic podobnyho jsem jeste snad nevidel. Sice nedosahuje tech rychlosti a je
> to 8bit, ale zato ma ethernet a dneska uz dokonce i Wi-fi

Mhh, tak to rypete za prve do nepraveho, za druhe blbe :-))))))

Rabbit pouzivam uz tri roky a mohu ho v podstate jen chvalit.
Ne proto, ze by to byl nejaky zazrak, ale protoze moduly s Ethernetem
maji jeden z nejlepsich pomeru cena/vykon. ZWorl odvedl slusnou
praci na implementaci TCP/IP stacku . V porovnani s Ethernutem,
Charonem, Wiznetem a ostatnim hrackami jsou moduly s Rabbitem
cenove na stejne urovni, ale co do parametru a vykonu o par radu vyse :-)))

Ale prece jen srovnavat 8b mikroprocesor s externi SRAM a FLASH s 32b mikrokontrolerem
je trochu scestne :-)))

S pozxravem
MK