Konference nefunguje?

Ondřej Kozumplik kozond-konf@seznam.cz
Středa Srpen 18 14:46:36 CEST 2004

taky ho pouzivam kvuli antispamu :-) dokonce si tam preposilam postu z
uctu na postu - ten je totiz katastrofalni od te doby, co zpoplatnili
antispam (predtim nechodil a naraz 100 denne). navic si to stahuju pres
pop3 k sobe a Thunderbird mi z tam ten maly zbytecek spamu, co projde,
odstrani :-)

S pozdravem

O. Kozumplik
http://hysteria.webpark.cz