Pouzdro na tuzkove aku

Michal G. michalgregor@seznam.cz
Středa Srpen 18 14:37:56 CEST 2004

Mam tady HDD 2,5" v boxu na USB. Napajení 5V/0,5A Ne vždy to USB utahne.
Uz mne nebavi tahat nabijec. Je to v krabicce 130x80mm.
1) Potrebuji drzak na 5-6 nabijecich tuzkovek, v GMu neco maji, ale to mi nevyhovuje. Chci neco v uzavrene krabicce.
2) Dam tam nizkoubytkovy stabilizator+indikace.
3) Uvazuji o pridani menice 5V/8V ten bude dobijet z USB. V tomto pripade by jsem pouzil Li-On akupack. Mohu dobijet Li-On clanky konstantnim proudem z omezenim koncoveho napeti? Baterie budou potom slouzit jenom jako vyrovnavaci zdroj.

Michal G.