Konference nefunguje?

Petr Stetina petr@lab.cz
Středa Srpen 18 14:21:08 CEST 2004

> Jeste prosbicka - posledni prispevek z konference mam z 10.8.2004 15:44
> - kde je chyba? Chodi Vam konference? Nejde mi ani odeslat prispevek
> (vraci se - viz priloha) a archiv konference
> http://nethouse.cz/mailman/listinfo/hw-list (url uvedene na
> http://www.hw.cz/hw_news.html) take nefunguje. Je to chyba na me strane,
> nebo konference proste "umrela"?
>
> S pozdravem Jiri Drozd

Dobry den,
jak tu jiz nekolikrat 'zaznelo' maji nekteri lide potize s odesilanim
nebo prijmem zprav z konference. Poslednim prikladem je pan Drozd, ktery
mi pred chvili poslal tento mail.

Spolecnym znakem uzivatelu, kteri maji potize je, pokud se nepletu,
skutecnost, ze maji svuj mailbox na serveru seznamu. Z prilohy je
zrejme, ze pro server seznamu se adresa hw-list@mailman.nethouse.cz jevi
jako neexistujici, presto jsem na ni odeslal tento mail.

V cem muze byt problem?

Petr