Teplomer na 50 metru + prumysl

Pavel pavel_t@centrum.cz
Středa Srpen 18 14:04:04 CEST 2004

Dovolim si malinkou reklamu na hotovy vyrobek -
http://www.papouch.com/tqs.html nepisete sice rozsah teplot ale jinak to
vyhovuje.

Pokud to chcete bastlit sam tak prevedte teplotu co nejblize cidla na cislo
a pro prenos pouzijte RS485.

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Petr S.
Sent: Wednesday, August 18, 2004 1:51 PM
To: [HWnews]
Subject: Teplomer na 50 metru + prumysl

Zdravim,
znamy me poveril ukolem, opravit mu teplomery v dilne, ale po zjisteni v
jakem jsou stavu jsme se rozhodli je vymenit.
Resim tedy ted nasledujici problem - vzdalenost cidla od zobrazovaci
jednotky cca 50 metru, stavajici vedeni nejakym vicezilovym kabelem na rostu
se silovou kabelazi v soubehu, pozadavek na presnost cca +- 0,5 st.
Pripada mi ze klasicke teplotni cidla jsou k nicemu, na te trase by uz
nepresnost byla obrovska. Proto jsem uvazoval o cidle se zmenou stridy na
vystupu. (v GM za cca 120 Kc)
Zarazi mne ale dekodovani a prevod stridy na BCD nebo ASCII vystup..
Nechce se mi nad tim trvait furku casu, kdyz uz to treba nekdo ma hotovo,
nevite o podobne konstrukci ? na HW jsem nasel reseni s ATMEL , naprosto by
vyhovovalo ale potrebuji pro PIC, na atmely nejsem vybaven, bohuzel..

Dekuji za kazdou radu, pripadne pokud existuje nekde jiz hotovy modul s
moznosti pripojeni cidla na takovou vzdalenost, klidne i toto je moznost.

Petr S.