GPS adapter k notebooku, PDA...

Tomas Kozeluh mr.death@securemail.cz
Úterý Srpen 17 19:10:22 CEST 2004

Zrovna Kouwell je absolutní lowend úplně u všeho. Tím pádem s ním můžou být
problémy, ač s jejich hardwarem problémy obvykle nebývají. Já osobně bych
spíš volil bluetooth GPS, protože ho lze velice snadno připojit k mobilním
zařízením (PDA, notebook) a taky k stolním PC. Bohužel cena je zhruba
dvojnásobná.
Co se týče navigace třeba v autě, tak většina obslužnýho SW umí taky
diktovat, kdy odbočit a podobně. To už je pouze záležitost výrobce SW a na
trhu je celekem výběr. BT modul se bude chovat jako sériový zařízení, takže
i rozchození pod různým SW by neměl být větší problém, s USB modulem může
IMHO být víc problémů...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death