Stabilizator +5V v pouzdre TO220 na Uin >50V

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Srpen 18 06:51:14 CEST 2004

On Tue, 17 Aug 2004, Jirka wrote:

> IMHO je to docela problem; i kdyby neco bylo (mozna nejaky hybrid od
> Sankenu?), tak zase bude problem s dostupnosti. Jaky je odber? Neslo by
> jednoduse preskrabnout tistak a vradit do serie se vstupem stabilizatoru
> Zenerovu diodu?

No potrebuju jeden kousek, ale pokud by byla rozumna cena, tak bych jich
vzal nekolik - takova vec se obcas hodi. Zenerka nepomuze, mne tam lita
napeti od 25V do 55V . Musel bych to predelat na predstabilizator s
tranzistorem a zenerkou, ktery by mi nebral moc napeti kdyz je to u te
nizsi hranice. A to uz je par soucastek ktere se mi tam ted nevejdou.
Asi mi nic jineho nezbude, VB408 potrebuje mit napeti na vstupu aspon
o 30V vyssi nez na vystupu a nic jineho na vyssi napeti jsem neobjevil.