Primitivni VGA modul k MCU.

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Úterý Srpen 17 06:28:17 CEST 2004

> A to je take presne ta prace, ktera se musi jeste udelat, nez se to da
> vypustit :). Ona takova aplikace ma i tu vyhodu, ze se da ukazat, ze
> to opravdu funguje a kdyz nekdo udela chybu, aby vedel jiste, ze ji
> ma hledat nekde jinde nez na tom modulu :).

	Presne po tomhle jsem se tu kdysi shanel, i kdyz v barve by to bylo
lepsi ;-)
	Hodilo by se nam to pri mereni zavodu vodniho slalomu (apropos,
dneska se v 9:00 jede kvalifikace C1 a K1Z, tak drzte palce!), ze bysme
rozhodili podle kanalu dva tri terminaly s prubeznymi vysledky pro divaky.
Davat tam cely PC neni moc prakticky (i kdyz zatim to tak delame), kdyby se
k tomu dalo LCDcko, tak to pujde uzivit i z baterie a nemusime tahat 230V.
	Jeste by se hodilo rovnou do toho implementovat nejakej jednoduchej
terminalovaj protokol po RS485, at tam kvuli tomu nemusime davat dalsi
jednocip :-)

			Ales Zika
			CSE Spoje Pelhrimov

			http://results.cz