Alternativni zdroj energie

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pondělí Srpen 16 18:18:21 CEST 2004

No problem, ktery jsem se snazil naznacit je, ze lozisko sice najakou
zivotnost ma, ale vyrazne ji snizuje provoz v nevhodnych podminkach a zde se
to obecne tezko da nejak urcit kolikrat to vydrzi dele nebo vice. Paradoxne
muze snizeni otacek klidne zivotnost zhorsit - staci se treba trefit do
nejakych kritickych na hrideli.

Pokud na ten motor co ma 56g pridelate 5kg hridel s remenici a na nej 12mm
klinak tak mu stejne nic nepomuze - proste je to neco jako od vaseho stolu
urcovat stav ojeti pneumatik na mem aute.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.