Sitivy adapter pro Canon PowerShot S1 IS

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Pondělí Srpen 16 18:10:46 CEST 2004

> Jen takova drobnustka, ale....!
> Pri konstrukci takovychto homemade zdroju pro HIGH-END zařízení
> nezapomen na
> vystup nejakou zenerku, ktera pri poruse stabilizatoru "uchrani spotrebic"
> Idealni najit (vyber) takovou zenerku, kterou uz zacina tect proud (cca
> 1-5mA)
> Zenerka se pri prepeti (poruse 78xx IC) vetsinou zmeni v drat. Nikdy se mi
> nestalo, ze by se prerusila .. Ono se mi ani nikdy nestalo, ze by se 78xx
> poskodil tak, ze by se propojil in a out - ale jistota je kulomet.
> [...]

Neni zrovna pro tento ucel vymyslen polovodic, ktery se jmenuje transsil?
:-))
A nektere z nich snesou pekne proudy.
Ale jinak uplny souhlas, levnejsi stabilizatory rady propusti kratke
napetove spicky, ktere dokazi pripojene zarizeni pekne rozhodit.
Hodne ale pomaha prepetova ochrana uz pred stabilizatorem - staci varistor,
ktery, kdyz uz spicku primo neorizne, alespon ji "zakulati".
--
Rt
---