Alternativni zdroj energie

Kamil Rezac krez7509@artax.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Srpen 16 15:19:45 CEST 2004

Zadna odpoved taky odpoved... ;(

Tak znovu, mam motor (treba stridavou Megu, at jsme konkretni). Pri
stejne udrzbe (zadna, protoze motor je v necem nerozebiratelne vestaven)
mi normalni na 20000 otackach a previnuta na 2000 otackach pobezi
linearne/vic/min dele vzhledem ke snizeni otacek?

Napr:
linearne - snizeni otacek 10*, narust zivotnosti desetkrat
vic          -"-                                 stokrat
min          -"-                                 dvakrat

Tohle uz je dostatecne definovany problem?

KR