GAL, PAL, PLD programy

hwkonfera hwkonfera@seznam.cz
Pondělí Srpen 16 14:55:16 CEST 2004

Ja pouzivam na GALy WinCupl verzi 5.30.2, pro Altery EPM7&9 zase Max+Plus
verzi II 9.6, jsa zacatecnik, tak vcetne megawiz.exe. Ale libilo by se mi na
GALy i vizualni programovadlo, takove male MAX+Plus II (... jenze nic
takoveho zrejme v podobe samostatne win32 aplikace neni). Co bych ovsem
VELMI uvital, by byl odkaz na plne xilinx ise :)
(a nebo na odkaz, kde je odkaz :)) ) Pomuze nekdo ?? (rychlou lajnu mam ...)

Hezky den, Simon Cihelnik