Alternativni zdroj energie

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Srpen 16 14:48:20 CEST 2004

no to bude asi problem - ted jsem kupoval obezku (inverzni motor - kos s
magnety se toci kolem statoru s vinutim) ktera ma udavane 950ot/min na 1V,
ale nevim zda tenhle udaj lze pouzit i obracene - rekl bych ze ne. Nicmene
motor ma prumer 35mm je 30mm dlouhy a je staven pro proudy do 8A a napeti
okolo 12V - je to v podstate jeden z tech nejmensich vice na prilozenem
odkazu - jen cena neni uplne nejlidovejsi 1290Kc.

RadekCX