Velkej server s vedenim

hw hw@prelude.cz
Pondělí Srpen 16 11:49:08 CEST 2004

Ale jo, vyhovuje, jen vedet jakej - a to uz ted snad vim. Kazdopadne jsem v
puvodnim dotazu spis hledal tu epanoramu, s tim, ze najdu spravny link tam.
Ono to u tech vyrobcu je na dlouhe hledani a ja si to chtel zjednodusit tim,
ze zacnu tam. Omlouivam se za zmatex.

Pavel

On Mon, 16 Aug 2004 11:09:20 +0200, Danhard wrote