Velkej server s vedenim

hw hw@prelude.cz
Pondělí Srpen 16 11:41:46 CEST 2004

Ten 34063 vypada dobre, mam dojem, ze neco z tehle rady jsem kdysi videl v
nejake autonabijecce pro mobil (nejake dva kousky z vyprodeje bych nasel),
ale v tehle souvislosti jsem si na toho svaba nevzpomnel.

Vypada to, ze tohle bylo to nejspravnejsi nakopnuti, diky moc. Nakonec ho
mozna ani kupovat nebudu muset :-)

Pavel

On Mon, 16 Aug 2004 11:26:20 +0200, Milan Salek wrote