Velkej server s vedenim

hw hw@prelude.cz
Pondělí Srpen 16 10:50:20 CEST 2004

Nakonec koukam, ze jeden svab je ta nejjednodussi cesta. Vypada to, ze by se
mi libil Max765, ale kam na nej - nejlepe vcera? No dobre, dneska vecer by
taky stacil :-)

Nebo i cokoli jiného, dostatečně stabilního a nepříliš rušivého - bude to
napájet nějakou obsolete vývojovou desku (p. Hanzal uz tusi :-) )
V podstate potrebuju cosi, co mi s jednim svabem a minimem soucastek kolem
udela z +12V tech -12V, s tim, ze svaba si zrovna nebudu muset objednávat z
JP nebo US, alebrz si ho vecer po praci zajdu nekam koupit. Ovsem po tehle
specifikaci mne z hlavy napada jen 555 :-)

Pavel

On Mon, 16 Aug 2004 10:24:35 +0200, Jaroslav Lukesh wrote