Mereni vysky hladiny ve studni

quattro QUATTRO quattro@seznam.cz
Pondělí Srpen 16 10:29:16 CEST 2004

Dobry den,
mam take studnu a hledal jsem take reseni, jelikoz je to hlavni zdroj vody pro barak. Chtel jsem to resit elektronicky, ale nakonec jsem skoncil u klasickeho manometru s merenim podtlaku. Ten jsem pripevnil na trubku mezi studnu a zpetnou klapku. Mereni je s presnosti priblizne 10cm coz bohate postacuje. Aby to mohl odecitat kdokoliv, pomoci barevnych fixu jsem vyznacil tri oblasti (zelena, zluta, cervena). Jsem naprosto spokojen, nic to nezere a funguje kdykoliv....
S pozdravem Vladimir Loula ml.
http://boat.aeroomni.com