Alternativni zdroj energie

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Srpen 16 10:08:50 CEST 2004

Martin Záruba wrote:
> Asi by to urcitou dobu vydrzel, proto to byl muj prvni typ na generator. Jen
> ten prevod do rychla. Ale nesel by prece jen nejak zmasit ten asynchronni
> motor z pracky? Nema uhliky, snasi vlhkost (rozumne) a je mnohapolovy a tedy
> nepotrebuje tak velky prevod. Navic by asi daval vetsi napeti a tedy by byly
> mensi ztraty na nutnem, cca 30m privodnim kabelu.

Kdyz si udelate svuj vlastni magneticky rotor, tak ano.

Jinak kdyz uz jsme u generatorku :-D (nejake s deckama provozujeme)

Dobre jsou:

* krokove motory obecne

* ploche motory z 5,25 FDD a starych HDD

* motor z rucniho mixeru (takova ta tycka do ruky), je sice DC na 220Vac
(+4diody u vypinace), ale uz pri roztaceni rukou dava 8V nebo 0,3A. Jen
jsme jeste s nim nic nepodnikli, uplne jsem zapomnel na toze ho mame :o)

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!