Znalci GALu, pomozte...

MK info@mcu.cz
Neděle Srpen 15 19:12:07 CEST 2004

> Nejsem sice znalec GALu, ale:
> - JetProg 16AS umi, jenze DIL24,
> - jedna se opravdu o PLD,
> - datasheet se mi take nepodarilo najit, tudiz lze o organizaci obvodu a
> parametrech jen spekulovat,
> - vsechny GALy lze nacist, o zadne ochrane nevim, JetProg umi i data v
> bufferu ulozit jako *.jed (JEDEC),
> - docela by me zajimalo, zda se nekdo pokusil o dekompilator *.jed na
> nektery hdl ...

No Simone, vloudilo se Ti sem par chybicek
- vetsina (co znam tak vsechny) GALy MAJI ochranu proti vycteni :-)
- dekompilatory jedec-u na log.rovnice existuji jzi cca 20 let :-)

K problemu:
Pokud se jedna opravdu o GAL, tak bych se take priklanel k 16V8.
Pripadne ektery z PALu

Obecne neni problem rozebrat zadny z GAL, PAL obvodu.
Ze schematu urcit vstupy, vystupy, hodiny a pak jen jednoduchym testerem
(treba jen prepinace, tlacirka, LED) otestovat vsechny mozne stavy
a vysledek prevest na rovnice - chce to jen logicke mysleni a cas

S pozdravem
MK