Znalci GALu, pomozte...

Danhard danhard@volny.cz
Neděle Srpen 15 18:50:27 CEST 2004

Coz o to, programamtor nekde ve sklepe bude, nekolik let jsem ho uz ale
nepouzival a pristi tyden budu mimo.
Posledni upgrade je z roku 94, takze ten ST to zna, jediny PAL v 20 nohovem
pouzdre je GAL16V8 (S,AS),
vendor code 282353, inverzni palasembler umi ten programator, ale ty obvody
maji fuse na ochranu proti cteni.
Mel jsem na to jednoduchy steptest - par posuvnych registru pripojenych na
printport, program v basicu :o) ale co nechces, tak nekomu pujc, uz ani nevim
komu :o(

Danhard