Studna???

Pavel pavel_t@centrum.cz
Sobota Srpen 14 21:13:33 CEST 2004

Jo jsme na tom podobne akorat, ze nam vodu sebrali a zavedli vodovod uz v
60tych letech a zaroven nas prohlasili za cast Prahy 9 (to si nestezuji, to
konstatuji). Vodu si tehdy svymi vrty stahla Avia a dnes kdyz uz ji
nepotrebuje neco vody opet mame ale na dne. Neni sice asi moc pitna ale
sousedi co si nechali delat rozbor tak ji i piji (Ti odvaznejsi) ale jinak
ji pouzivaji na zalevani a treba na splachovani zachoda. Pred rokem jsem se
bavil s kamaradem, co sice primo vrty nedela ale ve svem zamestnani cas od
casu ma s vrty co do cineni a zde jsou hrube ceny, ovsem pouze odhadni a
"velkoobchodni" ktere by mi snad pro me mohl nejak zaridit, pry pro cicmudnu
z ulice to muze byt klidne i 3x drazsi. Studna je kopana asi 1m v prumeru,
stavajici hloubka cca 12m a podlozi piskovec:
prijezd cca 3 - 10.000kc, podle typu techniky (roli hraje i hloubka), poctu
lidi, km apod.
1m vrtu cca 1.500kc, platne pro piskovec ale levnejsi pro jine podlozi to uz
moc nebude, spise drazsi

nez jsem to zavrhl cenove bylo rozhodnuto tim, ze pro stroj je potreba cca
5m do sirky (musi vytahnou stabilizacni nohy) o delce cca 10m nemluve a
jeste nejak musi manevrovat a to proste na zahradu nedostaneme jinak nez
vzduchem a nebo zbouranim garaze...

Takze cenu stejne odhaduji na jiz zminenych 10 - 30.000kc. Pokud mate studnu
kopanou tak je lepsi nechat ji prokopat rucne, s ukrajincem to vyjde levneji
ale preci jen to chce nekoho kdo ma s kopani studni zkusenosti, zavalenych
bylo posledni dobou dost...

Pavel