Alternativni zdroj energie

aze azehw@volny.cz
Sobota Srpen 14 21:07:20 CEST 2004

Nojo, ale z **** se bič neuplete a když, těžko se s ním práská. Pak nezbývá
než si pohrát s něčím ze šrotiště, ale ani to nebude zadarmo. Alternativní
energetika holt něco stojí. Myslel jsem, že v chalupě elektrika je? Ty malé
jednotky jsou jednofázové.
AZE

----- Original Message -----
From: "Petr Simek" <psimek@jcu.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Saturday, August 14, 2004 9:00 PM
Subject: Re: Alternativni zdroj energie

On Sat, 14 Aug 2004, aze wrote:

> Co je to vysoká pořizovací cena? Celé to může být schované v chalupě.

Cena potrubi v potoce, privodniho potrubi, chladivo, vlastni TC (ty
nejmensi klimatizace dnes stoji 8.000) upravy pro chlazeni/ohrivani vnejsi
jednotky vodou. Proti hracce ze srotiste se do toho holt musi vrazit dost
penez a prace a musi se zajistit privod elektriky.  Na druhou stranu z
toho taky neco rozumneho vzejde (skutecne topeni/chlazeni).