Komunikace s terminalem

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Sobota Srpen 14 15:53:13 CEST 2004

JR> Zkratka priznak TXIF nezareaguje okamzite po naplneni TXREG, ale az o
JR> instrukci pozdeji, takze se hopne jeden NOPicek za to MOVWF TXREG a tim se
JR> zacne testovat ve smycce priznak TXIF o instrukci pozdeji, kde uz TXIF
JR> zareagoval a uz to predpokladam pojede jak se ceka :).

Predpokladam ze kdyby bylo malo mista, ze by stejne zafungovalo
testovat priznak az tesne pred odeslanim, tedy

         movf    STA,w           ;precti hodnotu stovek, zaroven se
                                 ;stihne TXIF nastavit
         btfss   PIR1,TXIF       ;je registr volny?
         goto    $-1             ;ne,cekame az se uvolni TX
               *
         movwf   TXREG

Tomas