Alternativni zdroj energie

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Sobota Srpen 14 13:42:43 CEST 2004

> Ten modelarsky motor je dobry napad, zkusim popatrat.

Modelarsky motor mozna bude prima, ale jen chvili. Bezna zivotnost ss
komutatorovych motoru pro modelare jsou jednotky hodin.
Spise se podivejte na http://www.aps-svet.cz, tam by se snad neco naslo.

Ale nedovedu si predstavit, ze by takoveto zarizeni v ceskych zemich prezilo
nekolik tydnu bez dozoru. Bud skonci ve sberne, na jinem potoce nebo alespon
roztriskane kameny ...
--
Rt

---