Re: PGP disc a Win XP - odpovím si sám

Ales Filip ales_filip@centrum.cz
Sobota Srpen 14 13:21:30 CEST 2004

Hello radek,

pátek, 13. srpna 2004, you wrote:

Zkuste PGP 803, ten chodí pod XP bez problému, nebo TheBat! Private
disk (www.ritlabs.com). Obojí se dá celkem bez problému "koupit".

rk> No tak nic, odpovím si sám, třeba se to někomu bude hodit.

rk> PGP disk v.602i na WinXP chodí ale špatně, někdy ano, někdy
rk> ne. Nepřiřazuje jmeno log. jednotky => nedoporučuji používat

rk> Další možnosti:
rk> -vyzkoušel jsem PGP v.658, ten se tváří v pořádku
rk> -DriveCrypt, 30 denní verze, funguje bez problému
rk> -BestCrypt, 30 dení verze, také bez problému

rk> Bohužel všechny tři možnosti jsou placené, na ozkoušení se
rk> dají najít plné verze omezené časem, pak je třeba klíč. Na
rk> používání jsou srovnatelné, všechny mají HotKey na odinstalování
rk> log. jednotky. Např v PGP disku je ale třeba nejdříve z log
rk> jednotky odejít.  To DriveCrypt umožnuje zavřít jednotku kdykoliv
rk> a velmi svižně. Soubory obsahující data jsem přenesl na jiné WinXP
rk> a zde po nainstalování šlo jednotku zase přihlásit u všech
rk> programů.
rk>  To jsou poznatky doposud načerpané. Pokud má někdo další zkušenosti, rád se poučim.

rk> Radek

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic