LAN a max. dosah

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Sobota Srpen 14 12:26:56 CEST 2004

No jen jsem chtel vedet, jake mate zkusenosti - vidim, ze sance mam male
 na uspech) kazdopadne to ale stejne zkusim, za to nic nedam.
C se tyce DSL modemu - mam moznost tam nasadit i 4wire NOKIA BASEBAND  -
jine moznosti jsou tez! Ale postatne drazzsi.  Jde tam predevsim o cenu. A
tu neni dotycny ochoten akceptovat!
----- Original Message -----
From: Jan Kral <kral@fortech.cz>
To: [HWnews] <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Saturday, August 14, 2004 9:26 AM
Subject: RE: LAN a max. dosah

Mam pocit ze tazajici ma uz jasno, ze mu to pujde a cekal jen ujisteni, ze
to tak je. Opacny nazor ho zrejme nepresvedci.
Mam vyzkouseno, ze u zasuvky, ktera je tak akorat na hranici vzdalenosti
(100m) stacilo dat delsi snuru k PC a uz byly potize. Dal je mozne ze treba
internet po takovem vedeni je subjektivne v pohode, ale sdileni souboru nebo
databazovy pristup dovede zmrsit i konzistenci souboru.
No nic, pockame si az bude v konferenci windows dotaz od tazatele, proc se
mu nici soubory pri pristupu po siti :-))

Pro tyhle ucely jsou presne urceny bezdratove bridge, ktere spoji sit z
jedne strany na druhou za cenu prijatelnych nakladu v kontrastu s rizikem
pouzivani site na takovem kabelu.

Honza