Alternativni zdroj energie

Ondrej Tesar - Boza boza1@volny.cz
Sobota Srpen 14 11:06:55 CEST 2004

Modelarsky motory sice maji ucinnost dobrou, ale pracuji s hrozne
velkejma otackama (10000ot/min neni problem).
Takze nastava potiz s prevodama...

Ondrej Tesar

a> Myslim, ze kvalitni ss motory se daji najit u modelaru. Muze nekdo poradit?
a> Z nakladaku a podobnych aparatu to bude mit malou ucinnost. Na ten prutok
a> jsem se ptal prave z duvodu moznosti vyuziti tepla pomoci tepelneho
a> cerpadla....ja mit takovy potok, uz jsou v nem hadice a topime z nej.
a> AZE

a> ----- Original Message -----
a> From: "Martin Záruba" <swz@volny.cz>
a> To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
a> Sent: Saturday, August 14, 2004 10:48 AM
a> Subject: Re: Alternativni zdroj energie

a> HW-list@mailman.nethouse.cz