LAN a max. dosah

Jan Kral kral@fortech.cz
Pátek Srpen 13 21:00:53 CEST 2004

u TP kabelu rika norma 108 m, tech 300 m je u koaxialniho kabelu a je to presne 305m.
Ze to muze byt vic je mozne, ale budou s tim potize, protoze to neni jen o vysilanem vykonu, ale hlavne o casovani. Kdyz bude casovani za krtickou hranici, tak to treba fungovat bude, ale budou se ztracet pakety, coz jednoduchym vyzkousenim nepoznate. Casem se to muze horsit k nepouzitelnosti. O moznosti vyuzit siloveho kabelu pochybuji uplne.

S pozdravem Honza