Re: Zničený PIC - karty

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Srpen 13 16:37:54 CEST 2004

----- Original Message -----
From: V P <vvitty01@seznam.cz>
To: [HWnews] <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Friday, August 13, 2004 1:20 PM
Subject: RE: Zničený PIC - karty

Najit si spravne odkazy na karty je jen otazka premysleni o vhodnych
klicovych slovech do googla... kdyz uz si clovek neumi nebo nechce neco
delat sam...

> Takze karty s AVR existuji, k mani jsou i v CZ a lze je videt treba tady:
> http://www.sat2000.cz/web/karty/atmega163_card.htm
> http://www.sat2000.cz/catalog/index.php?cPath=28_32
> http://www.sat2000.cz/catalog/product_info.php?products_id=146

Tady jsou ty karticky s AVR malinko levnejsi -
http://www.volny.cz/smartcards/
(i kdyz tim delam reklamu me konkurenci :), ale co, ja stejne vedu jen levne
Greenky :) )

Ale aplikaci pro SIM EMU do toho v CR nikdo nepali, opravdu vsichni
pouzivaji Silverky (resp. Green2). Jabifova aplikace je totiz opravdu dobra.
A ma to jeste jeden duvod - karty s PIC byly levnejsi :)

*******Na AVR jsem to kdysi nekde videl, ale uz si fakt nepamatuju kde... a
taky me to moc nenadchlo.****

Ha trefa, to je to, co tu stale omilam a chci!! Net jsem prolez krizem
krazem ale aplikaci do AVR ( v karte) jsem nenasel.
Pokud by jsi si vzpomel, budu moc rad!!!