RE: Perpétus

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Pátek Srpen 13 13:48:36 CEST 2004

> Druha moznost by byla, ze je autor genialni vynalezce a neco mi unika, v
> kazdem pripade zminovana Vysoka banska skola se jmenuje Vysoka
> skola banska
> , ze by brobny detail ktery na ochranit autora pred narcenim ze
> lzi , kdyby
> se nekdo z VSB ozval ?

Kdyz se tak kouknu na http://creativclub.wz.cz/, pak mi to cele pripada jako
(docela dobra) studentska sranda.

Nicmene vsak formulaci:

...NEODMÍTÁME ŽÁDNOU UŽITEČNOU SPONZORSKOU, NADAČNÍ, MATERIÁLNÍ ANI FORMÁLNÍ
POMOC ...

budu muset pouzit pri nejblizsim jednani se zakaznikem :-)).

> Zkousel jsem volat na uvadene cislo , ale nejak jsem neuspel a tak se me
> obzory opet nerozsirili a ziji nadale v tmach termodynamiky a zajeti
> zakladnich fyzikalnich poucek o zachovani hmoty a energie.

J.B. sem psal, ze dnes s autorem mluvil ...
--
Rt
---