RE: Zničený PIC - karty

V P vvitty01@seznam.cz
Pátek Srpen 13 13:20:21 CEST 2004

Najit si spravne odkazy na karty je jen otazka premysleni o vhodnych klicovych slovech do googla... kdyz uz si clovek neumi nebo nechce neco delat sam...

> Takze karty s AVR existuji, k mani jsou i v CZ a lze je videt treba tady:
> http://www.sat2000.cz/web/karty/atmega163_card.htm
> http://www.sat2000.cz/catalog/index.php?cPath=28_32
> http://www.sat2000.cz/catalog/product_info.php?products_id=146

Tady jsou ty karticky s AVR malinko levnejsi - http://www.volny.cz/smartcards/
(i kdyz tim delam reklamu me konkurenci :), ale co, ja stejne vedu jen levne Greenky :) )

Ale aplikaci pro SIM EMU do toho v CR nikdo nepali, opravdu vsichni pouzivaji Silverky (resp. Green2). Jabifova aplikace je totiz opravdu dobra. A ma to jeste jeden duvod - karty s PIC byly levnejsi :)

Na AVR jsem to kdysi nekde videl, ale uz si fakt nepamatuju kde... a taky me to moc nenadchlo.

> Jenze vetsina lidi umi akorat neco okopirovat a v tom to bude - kdyz nic
> neumim, tak kdyz to  nekde nenajdu a to nejradeji i s navodem pro hajzlbaby,
> tak sem v ... praci (v pripade one hajzlbaby) :))).

To je pravda, ale pridal bych jeste ze obvykle cekaji ze jim to jeste nekdo najde, vysvetli a nejlip ukaze, a to vse zadarmo... :(

Zdravim a preji hezky vikend!
V.

---
prodej Green2 karet (PIC16F877 + EEPROM256K) a zarizeni na klonovani SIM
Obchodní dům.cz - široký sortiment domácích spotřebičů a elektroniky, výrazné slevy. Navštivte
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=73742