trochu OT: Deska MS-6163 PRO BX MASTER a BIOS do ni

Paces Pavel paces.pavel@atlas.cz
Pátek Srpen 13 11:27:46 CEST 2004

Hi, mam stejnou desku a 200Gb disk WD. ATA radic od Promise neumi disky
větší než 136Gb. Ja to resil tim, ze jsem ho pripojil na IDE radic Intel
chipsetu BX440 a ten ho vidí celý. Znamená to degradaci rychlosti. Jiný
řešení je koupit rozšiřující kartu s řadičem, který umí překonat hranici
28-mi bitoveho adresovani.
 Pavel.

http://www.48bitlba.com./
http://www.dewassoc.com/kbase/hard_drives/hard_drive_size_barriers.htm