jak poznat fazi

Danhard danhard@volny.cz
Pátek Srpen 13 10:16:32 CEST 2004

Ale to je vypinaci proud, ten znam, staci se podivat do rozvadece :o)
Nevedel jsem jaky je povoleny "svod" z hlediska revizniho mereni toho
pristroje.
Nakonec nejake optrony nejsou zapotrebi, neni co oddelovat, to spinani bude na
pracovnich vodicich, jde jen o to, jakou impedanci si muzu dovolit mezi PE a
pracovnimi vodici.

Danhard