Mereni vysky hladiny ve studni

auro auro@netro.cz
Pátek Srpen 13 09:12:51 CEST 2004

Nevím jak vy, ale me( ústecké kapacit(áky chodily vz(dy a po kaz(dé (i
ty úplne( první  pr(ed 25 lety - ty snad me(ly jes(te( Ge tranzistory).
Kontinuálky me(ly specifické problémy (u obilí), ale na vodu byly bez
problému*.

Co zkusit stavoznaky METRA - me(ly krásný bronzový perforovaný pás,
plovák z porcelánu o pru*me(ru 0,75m a nádhernou pr(evodovou skr(ín( s
odporovým vysílac(em, Hg spínac(i a pr(ípadne( odmocn(ovací vac(kou pro
me(r(ení pru*toku.