Cislovanie vzorcov vo Worde

LuKas hradlo@atlas.cz
Pátek Srpen 13 08:22:09 CEST 2004

Ja nepouzivam odkazy na rovnici, ale vkladam vsude titulky a odkazuji se na
ne. Ted jsem ale vyzkousel odkaz na rovnici a taky bych si to představoval
jinak :-(
Pokud chcete, aby to nepsalo "Equation", tak si muzete zavest nove
pojmenovani místo puvodniho, ale něco tam vzdycky byt musí, protože se podle
nazvu radi polozky ve vyberu odkazu na formulari "vlozit odkaz" a také se
podle toho radi polozky v pripadne vlozenem poli se seznamem obrazku a
citaci nebo tabulek.

LuKas

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Thursday, August 12, 2004 5:30 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: Cislovanie vzorcov vo Worde

snazim sa, nejde to...

za vzorec vkladam odkaz (Insert->Caprion->Equation). Vlozi mi to do
zatvoriek cislo kapitoly a cislo vzorca, presne ako chcem. Okrem toho mi
to tam ale este nanuti aj text "Equation", ktory tam nechcem mat. Neviem
ako urobit aby ho to tam nedavalo. Ked potom vkladam odkaz na dany
vzorec do textu idem Insert->Cross-reference, potom Cross-reference type
Equation, insert reference to "only label and number" a strci mi to tam
cely vzorec aj s cislom. Ja tam chcem ale len to cislo...

heeeeelp